does anyone know why?

den känslan som uppstår när killen man en gång gillade, för inte så längesen, helt plötsligt har tjej. är det på ren automatik man på något sätt hatar den nya tjejen och tycker hon är ful? någon som vet det. och sen är ju facebook så himla bra på att "rub it in my face". inte något med att det kom upp på nyhetsflödet förra veckan, det kommer upp den här veckan, 2 gånger. ja vi vet, tack. och jämt ska det komma upp något nytt som har hänt, just han. i dont need it. men iaf så blickar jag framåt. lägger mig det bakom mig. forever. (det lät djupt). för jag har en fullspäckad vecka som ska avslutas i den svenska huvudstaden, kan inte bli annat än bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0