but i still believe

idag har jag sån söndagsångest. jättemycket ångest. har druckit alldeles för mycket alkohol i helgen och spenderats alldeles för mycket pengar ute. ÅÅÅÅÅÅHH. vill jag skrika. sen att min väska är borta, med nytt smink och annat. JA. men förhoppningsvis är den kvar i garderoben. är den inte det ska jag stänga in mig i ett rum och aldrig mer komma ut, typ. men annars. det har vart en helt okej helg ändå! känner att lite träning skulle inte sitta fel nu, ut och springa, RUN LIKE THE WIND. men det tar vi nästa vecka. Det är verkligen oktober imon, o.k.t.o.b.e.r. piss. nu ska jag duscha nån gång, och sen ska minsann kolla klart på DH, för nu är det inte mycket kvar, WAH. det här inlägget är osammanhängande, mycket versaler (heter det så?) och annat. hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0