and the world will never know

onsdag. ons. dag. den här veckan är en sån vecka där allt bara flyter in i ett och samma. får fråga mig själv, vilken dag är det idag? lustigt det kan bli. fick en liten tinner-droppe i ögat förra veckan, någon som kommer ihåg? och hur ont det gjorde? att jag grät lite? för det gjorde ont. idag gjorde jag det igen. och om det gjorde ont sist, så gjorde det 50 ggr mer ont idag. slant när jag rengjorde koppsprutan (någon som vet vad det är) så det skvätte upp en hel del. i mitt öga. vänster ögat. och den brinnande smärtan ska vi inte prata om. skrek på min bror i lite panik, grät lite mer, och stod och försökte fibrilt blinka med ögonsköljen i ögat. gick knappt få upp det. och nu på senare tid (som om det var jättelängesen) är ögat hälften så stort som det andra. plus att det ser bokstavligt talat ut som ett klot. svullet uppe och nere. SÅ, får ej tinner i ögat, ett litet vardagstips. annars under veckan? dansat. vart barnvakt. druckit dyrt te med rebecka. och just det, var ju onsdag idag. halva veckan kvar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0