you and me

hej svejs. eller kanske är mer en hej då-fras? iaf, hej. livet rullar på. tiden går fortare än vanligt. jag har bunkrat upp med utrustning inför resan. WAAAAAAAH. ryggsäck på 25 liter och ryggsäck på 70 liter. regnställ. gore tex-skor. och strumpor. jag har varit barnvakt hela helgen. badat jacuzzi, spelat Wii. och insett hur mycket jag vill ha Skylanders. men för dyrt för en som ska ut och resa. jag jobbar. och dansar. har idag suttit med ett annat jobb, och jobbat hemifrån. flashigt det låter. men med bildredigering. en jävla massa bilder som ska friläggas. och efter 4 timmar framför datorn har jag fortfarande ont i ryggen. jätteont. behöver ett rörligt jobb har jag insett. ikväll har jag hängt med louise. druckit te och åkt bil. jag har fått lite livsperspektiv. tror jag, känns som det nu iaf. men imon kommer det kännas nåt helt annat. jag ska iaf ta mig igenom alla helger tills vi åker. revy-rep och föreställningar, och jobb på julbord. och hinna ha ett socialt liv. men det går väl? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0