where or were

HEEEEEEEEELLO! visst har ni saknat mig? har den senaste veckan gått in i en jobbubbla, och försökt att få ihop mitt liv på nåt sätt. tur att kalendern finns. Måndagmorgonen förra veckan började med lite pirr i magen, skulle för första gången jobba på dagis, med de minsta barnen. och för det första, jag tog cyklen sådär på morgonkvisten. en fin höstmorgon, mumford & sons i lurarna, kunde det bli bättre? nej. för helt plötsligt så försvinner musiken. och FAN tänker jag snabbt, och kollar bakom mig. och där, några meter bakom cyklen ligger min telefon. en snäll man plockar upp den och ger den till mig. jag kollar på den, lång suck, och blir knappt förvånad, och lägger ner den i fickan och fortsätter cykla. behöver jag ens säga att den är repig? jätterepig. ungefär så repig och sönder att det är 1 cm som har ytterst få repor. hur många gånger kan man säga repig? 
men ANNARS. så var jobbet förbannat kul. de tyckte jag gjorde ett bra jobb ifrån mig, så vips så fick jag två jobbtider till. och ännu en till. känns väldigt väldigt bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0