only in fairytales

då vart helgen över. och den här veckan är över. en vecka med mycket mardrömmar och ångest. men det är över nu, for now. positivt tänkande va? helgen har varit lugn. fick kanske i mig ett glas för mycket i fredags. systern och fästmannen var hemma. jag åt mussla för första gången i mitt liv. gillade det inte. för som jag har lärt mig, så äter man även med ögat. och det kan inte finnas en människa här i världen som tycker att musslor ser aptitligt ut. annars, gårkvällen (kan man säga så?) spenderades hemma, framför Så mycket bättre följt av filmen Hopplös och hatad av alla. en lite oförutsägbar film och den bästa jag sett på länge. har sett otroligt dåliga filmer på sistone. nu kan hoppa över Magic Mike och Prometheus om ni har tänkt och se de. ni sparar 4 timmar  av erat liv. och idag har jag jobbat. för att tjäna in de smink/hud-produkterna jag köpt den här helgen. i ryssby. kändes ännu bättre den här gången så nu är jag mer än laddad inför julborden som drar igång om fyra veckor. JOBB jobb jobb. men det ska bli kul. blandat med revy-rep inför premiär på nyår. ne men kan ta det lugnt i februari när vi åååååker. men ja, det var väl allt för mig den här gången. adios amigos. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0