if you believe in me i still believe in you

tänkte dela upp min långa inlägg i två så blir det roligare för er o lääääsa. annars på torsdagen tog jag rebecka och ellen bilen ner till Lund, in på Kilroy, och fick oss en liten resrutt. och det känns förbannat bra må jag säga. det blev lite tillägg på resan, så nu ska vi till KINA!! jag är så pass taggad att jag nästan fick tårar i ögonen när jag såg en vacker bild från nya zeeland. oj så bra. och helgen, den var fullspäckad fram till söndagkväll. på fredagen var jag och sara och åt på Pm. oj vad gott. menyn var man inte van vid, vi beställde in heltstekt röding och skämtade om att vi skulle få in en hel fisk. och det fick vi. med huvud och allt. men jäääävlar vad god den var. och jag åt laxrom till förrätt. för första gången i mitt liv, någonsin, jag ätit rom. men det var helt ok. i lagom mängd. drack god champagne, och åt god efterrätt. en bra fredag med andra ord. lördagen var det genomgång av Hovmantorpsrevyn, mer än taggad till det också. sedan var det finbesök från Lund som väntade på lördagen. och söndagen bestod av jobb på Ryssby Hotell. lite nervöst då jag fick jobba själv med serveringen. ska tilläggas att jag enbart har gjort det en gång innan. men lite övning inför julborden blev det. och jag kommer jobba, mycket. och nu är det redan onsdag och haft finbesök från lund än en gång. kollat klart på 2 broke girls, dansat, och jobbat. YAY. nu ska jag leta upp en annan serie. #hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0