whats has been going on

här ligger jag i en säng far far away. i ryssby. i min kära väns säng. som inte är här, ne för hon är andra sidan jordklotet. hej anna! annars, idag, är det en månad kvar till julafton, och jag har jobbat mitt första julbord. gick bra, tycker jag. förutom väldigt varmt, vilket resulterar i ett ytterst glansigt ansikte. och en finne i mungipan. trodde först det var ett munsår, men nej, det utvecklades till en finne. det är väl i princip allt jag har att säga. lite för att mitt liv ser likadant ut, ungefär vecka till vecka. just nu sköter jag pappas företag, det går finemang, föräldrarna gottar sig just nu på bahamas. avundsjuk? ne varför skulle jag va de? och jag dansar, jag kollat tv-serier, förövrigt, American horror story, vilken förbannat bra serie! och för att få lite gäldje i livet, kollar jag parallelt på Happy endigs, och vilken sån där perfekt komedi-serie! jo och annars är jag barnvakt eller jobbar jag. eller repar till revy. så nu vet ni vad jag gör om dagarna. fast ärligt talat gillar jag det ändå. och med det sagt, dricka upp min loka citron, kolla klart på happy endings, sen sova, och imon upp vid nio för att jobba! sooooovmorgon. god natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0