u missed me?

ni hänger kvar därute! still going strong så att säga. helgen är förbi, och den var inte lugn. det var längesen nu. fredagen bestod utav halloween-fest, drog på mig ett par djävuls-horn, och dansade och drack. på lördagen gav det sig av till nya Ikea. Hem med mig fick jag ett nyproducerat bord från 50-talet, som enbart säljs i Älmhult. jag kunde inte motså. några ljusstakar och en kudde. sedan var peppen inte så stor till lördagens fest. men det ändrade sig ! hade en himla bra förfest, med nytt folk. och rätt ut i skogen bfeann vi oss på 20årsfest. väldigt kul det också. mycket kul som hände. landade i sängen klockan halv 4. mådde förträffligt ( no ironi) på söndagen. och nu är det en ny vecka, och min pyssel-ådra är störra än vanligt. har hållt på i mitt rum hela helgen. bäddat sängen, med överkast och massa kuddar, satt upp mitt nya bord för att det är för snyggt för att inte ha uppe. satt upp en ram på väggen, målat om min stringhylla. och städat framförallt. feeeeeling good. jag återkommer med bilder en annan gång, stay tuned! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0