one more time

sedär. 2 timmar och 20 minuter. konstant träning. 3 pass på raken. hur imponerade blir ni inte? fick väldigt bra feeling ikväll. och nu ska det fortsätta. det MÅSTE fortsätta. punkt slut. annars då? ligger i min sköna säng. kollar hus, drömmer mig bort, det är stora summor, kollar även lägenheter. jag vill söderut. får ta tag i mitt liv efter resan. idag har jag även jobbat på dagis. och det är hur kul som helst, världens sötaste barn. och tillbaka att jag ligger i min säng. sa jag att pysselådran har kommit tillbaka? just nu är jag inne på julpynt. det är faktiskt inte så långt ifrån. jag behöver kottar och kastanjer, lite fina julgranskulor och inte minst en julbock, i storlek mindre. någon som vet vart de här finns att inköpa? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0