good things are happening

en helt vanlig tisdag. solen går aldrig upp, gömmer sig snarare bakom detta molntäcke som ligger över oss. och för att göra det lite bättre, till en lite soligare tisdag, har jag öppnat kontot. och först ut, guide to manhattan. dessa underbart fina tavlor, som varit slutsålda överallt, men som nu återigen har kommit tillbaka. inte alls sen med att haffa en. nu är det bara guide to paris som ska återlanseras igen och jag är nöjd. blev förövrigt den lilla. 42x70 cm. och en sak till.i ren festival/house/alkohol- anda som råder, köpte jag och ellen biljetter till summerburst 2013. bara sådär. premium också. så nu, nuuu har jag mycket att se fram emot. först och främst, att jag ska julpynta the crap out of huset imon!  sen kommer tavlan. och sen händer massa grejer, sen åker vi på vår RESA. runt halva jorden typ. och sen,tre veckor efter hemkomst är det lite summerburst. oj så bra. det böev iaf en bättre tisdag, med såna små medel. nu mina vänner, ska jag hoppa in i duschen, för jag har vart på gymmet. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0