jag är beredd

"jag är beredd, o låt de komma nu, jag är här låt de komma nu." alltså Kent. deras musik. går. inte. att. beskriva. med. ord. punkt. finns heller ingen bättre musik o filosofera till i en timme samtidigt som man tar sig en powerwalk. för det är exakt det jag har gjort ivkäll, efter att ha tryckt i mig, inte en, utan två stora islattar. kinamat. och en halv chokladboll. vad hände med disciplinen?!
veckan har inte börjat bra, inte alls. vid 20 årsålder ska man inte ha magkatarr och sömnsvårigheter för att huvudet går på högvarv inför framtiden. om jag ändå kunde lära mig att leva i nuet? någon som vet hur man gör? SNÄLLA säg. så därför hoppas jag innerligt att helgen bara går uppåt! ingen ångest. för jag ska fan fira min 20årsdag med bravader. utan att tänka på morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0