some die young

helloooooooo. här sitter jag en torsdagkväll. det va väl nyss fredag, eller? för förra fredagen va en otroligt bra fredag. 4 krogar och PM med chefen. sen att huvudvärken skulle slå till dagen efter hade jag inte tänkt på. champagne är en förädisk dryck. utgång senare på lördagkvällen också. himla bra faktiskt.
och som alla veckor går de alltid för fort. de flyter in i varandra. den här veckan har jag varit en dag före hela tiden. två gympass, ett joggingpass och idag ett sjukt jobbigt zumbapass. pass pass pass. nu börjar det synas på kroppen, nästan all usafett är borta. hehe. ne, ska fortsätta med min livsfilosofier jag har i mitt huvud, ta en dusch och sova tidigt (kommer aldrig gå) för imon är jag på gymmet 05.45. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0