part of me

hej hej. en söndag utöver det vanliga, ungefär. pigg och fint väder ute. tränade lite. gav goda nyheter till min chef. kollat resor till andra sidan atlanten. spelat hög musik och sjungt hög för mig själv i bilen. tänkt och tänkt på gårdagen på alla dess sett. som förövrigt inte va bra. inte så kul o komma hem till första utekvällen. lite folk till en början, dålig lokal och dåligt uppsatt med biostolar (!) vilket resulterade i ett fett sår på smalbenet, ett djupt sår. så i min säng ser det numera ut som om någon har blivit stucken. ungefär. så istället avslutar jag den här helgen med att tänka lite extra på framtiden, kolla lite desperate housewives, duscha och se fram emot nästa helg. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0