i'm in miami bitch

sammanlagt 8hs sömn på fyra dygn. det satte spår på vägen hem. men resan gick bra, jag fick se manhattan skyline och kände mig lite lycklig. blev lite deprimerad här hemma och insåg att jag faktisk va i mitt rum. blandade känslor. och för första gången på 4 veckor var jag helt ensam. ingen som låg i sängen över mig, ingen som va i duschen jämte mig. jag lagade mat och åt själv. lite skön känsla om jag ska va ärlig.
och de sista dagarna i Miami va heeeeeeeelt okej. lite lätt ångestfyllda. kan även säga att jag är bartender nu! YAY. klarade kursen utan problem. så vi avslutade de två riktiga kvällarna med fest. två limousin åkturer, bada i pool mitt i natten, dricka alldeles för mycket. träffa intressanta människor. och sista kvällen, vår avslutningsmiddag åkte hela gruppen cadillac limousine och drack champagne i tre timmar. helvete vilken känsla det va! avslutade kvällen på Amnesia. där jag fick en och annan klack på foten vilket resulterade i en skadad tå och en svullen fot med ett stort blåmärke. låg på stranden dagen efter och såg för varje timme som gick hur stranden fylldes med människor, aldrig förr har så mycket människor vart på "vår" sida av stranden. men det va spring break! och fy vad jag hade velat stanna kvar. men imon börjar verkligheten. med nya arbetstider och ett nytt liv. (la på mig ett o annat amerikakilo). men istället för att tänka på det tänker jag tillbaka lite på miami. hur jag blev kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0