when it happens, it's good

helgen har gått förbi. jag har haft bättre helger, men lördagkvällen va bra, fint umgänge och lite alkohol i sommarkylan. levande ljus och filtar, kallt, men det är ju trots allt sommar.
och nu här den uppe, min känslo-bergodalbana. den som går upp och ner. men för första gången på väldigt länge känns det alldeles för bra, min framtid. jag vet vad jag ska göra. och det känns såååå bra. men när det är för bra, händer väl något som gör att det går nerät igen. men det är väl onödigt att tänka så? istället ska jag sova, tänka på att imon är det måndag, ny vecka, början på sommarn, och sen är det även måndag, 2 veckor tills jag åker till Paris. AAhh. så nu ska jag drömma på franska. bon nuit. (skolfranskan sitter i)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0