pinch me

jag tänkte att jag skulle åka in till stan till min syster för att kolla på fotboll, läs; sätta mig nånstans långt ifrån tvn och mer bara va där. men nej så blev det verkligen inte. jag har ju två nya tidningar att gotta mig med också.
stod 40 min på löpbandet, nu jävlar går det bra. tjejmilen here we come.
och idag har jag tyckt lite synd om mig sjölv, för jag har spacklat igen ett skärsår på fingret, det gör ont och börjar bli infekterat. men på mitt jobb har man inte tid med att få små sår, det tillhör vardagen. men sen så blev jag på lite bättre tankar då jag beställde hem en kamera igår!! den jag har tjatat om ett bra tag, varit i Usa två ggr men ändå inte köpt den. men NU. med en snygg väska till. åhå, den ska premiäranvändas i Paris. för där är jag om två, TVÅ veckor. härliga liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0