full av liv

då var vi här igen. helgen har gått, hade en trevlig fredagskväll ute, en bra dansuppvisning på lördagen. sedan tog jag den lille röde bilen och körde ner till Malmö. där väntade ett fint och stooort hotellrum med fin väggkonst (har köpt av samma konstnär). och fick leta mig fram på malmös gator med hjälp av iphonen. till slut, så hittade jag mamma och pappa. vi var bra redo för en kväll med Kent på scen. och helsefrid i gud vad bra de va. klubbkonsert är nått nytt för mig, alldeles för bra. jobbveckan har gått bra, testat på mitt extrajobb, terapijobb så det smäller om det, men avkopplande. lite ledigt på nationaldagen fick jag också. gick på bio, the dictator, med fina louise, som nu åker till cypern (kommer sakna dig och det vet du).
idag har jag smidigt framtidsplaner med min kära vän becka, samtidigt som vi träffat vår gamla barndomskompis, vad glad man kan bli när folk man inte träffat på ett år, plötsligt kommer innanför dörren.
kan lova, att det är inte en resa vi ska göra, utan tre. HA. man får drömma sig bort. och nu insåg jag att imon börjar jag vid sju, med två olika jobb under dagen, och ett "tredje", barnvakt, fram till9 för att sedan gå på att. student och utgång!! peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0