yelloh

vad har jag gjort idag? absolut inget alls. typ. njuter lite för mycket utav semester. vaknade upp efter en jobbig natt med många drömmar, kollade klart på förhäxad, forever. sorligt. gick in i min garderob för att hämta en bh. istället möts jag av en spindel, ungefär 3 cm bred svart. jag började lipa, stängde dörren och tänker bränna upp min garderob. för tänk om jag tar en tröja, det börjar krypa lite lätt och ut kommer en spindel? NEJ det händer inte. efter att ha andas några djupa andetag bjöd systern på mat, vi åkte in till stan, fikade gott, hängde, åt mat igen, kollade på sex and the city. och här sitter jag igen. upp tidigt imon, bara ett par avsnitt av nån serie. GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0