Vänta på mig i Genova

Någonstans så är jag högst upp på stegen, och lite väntar på att jag ska ramla ner. För just nu går det lite för bra, det känns lite för bra för att vara sant. Ska man kanske istället ignorera den magkänslan och njuta av att vara högst upp för en gångs skull? vem vet. För jag har haft två väldigt mysiga dagar. Och bra dagar överhuvudtaget. Och på toppen av allt så har jag semester. Efter kl 13.00 imon tar jag semester på obestämd tid. Jobbar när det finns jobb. och det första jag ska göra är att ta bilen till Öland och stugan. Och bli lite semesteralkoholist. Jag ska njuta av att det knappt finns teckning, civilisationen finns några kilometer bort, sitta i en solstol dricka rosé och läsa tidningar. Varvat med civilisation på Strand i Borgholm. Jag tänker stanna där på obestämd tid (typ tisdag onsdag.) och nu smäller sömnbristen in, efter att ha sovit dåligt i två veckor. GodNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0