no we will never be afraid again

Två bilder som sammanfattar en del av vad jag gjort den senaste veckan. (går inte ladda upp mer bilder.) jag har firat midsommar i ett regnigt blandat med soligt midsommar. höll igång hela dagen till natten, med trevligt folk och en helt okej utgång. hela helgen spenderades där. för att sedan komma hem och packa om. och sedan PARIS i måndags. Kan man gifta sig med en stad? I love it. Bodde precis vid Moulin Rouge, vi har sett en och annan porrbutik (kan ha hänt att vi gick in, vilken underhållning), varit på Lido, varit vid Eiffeltornet, Triumfbågen, shoppat, åkte båt på Seine, gått upp til sacre couer, ätit gott, ätit ost, ätit croissants, ätit macarons, ätit crêpés, och druckit champagne. oj vad vi har druckit det, men det är ju semester. så mest har vi ätit och druckit. så värt. vilken resa!! och 31 grader och sol, heeeeelt okej. och den här helgen har jag avslutat på Sveriges bästa plats, Haväng Österlen. där ska jag gifta mig. och sol har vi haft, och varmt. så nu är jag bränd, solbränd. och med det säger jag god natt och dags för en ny jobbvecka efter 8 dagars ledighet! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0