deja vu

okej, jag har typ haft den bästa vecka någonsin. Emmaboda leverade, MINST sagt. fyfan vad bra jag har haft det. druckit alkohol, solat (typ), sovit i tält, dygnat, dansat så mycket att jag nu har en sk. housenacke (träningsvärk fram i halsen). raveat som bara den i Kojan, bästa musikupplevelsen jag vart med om. skrikit mig hes och knuffat mig fram till Maskinen, upptäckt nya band, somnat ståendes under knife party, sovit rätt på marken, blivit kär, ätit kebab i mängder, träffat skönt folk, ramlat på en sten (ej nyktert tillstånd) och skrapat upp hela benet, blåsor på tårna, blivit av med hela resväska och kläder, vart ofräsch, tagit kort med engånskamera, och bara haft förbannat JÄVLA BRA!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0