there will be no sunlight

några höjdpunkter ifrån 2011. ett förbannat bra år må jag säga. mycket studentfester, vilka fester, så underbart. gick på två fina baler. båda underbar på olika sätt. och studenten. klippt av mig håret. haft en underbar vecka på magaluf. och allt annat som har hänt. peace & love. äckliga och trötta och fulla. en vecka jag absolut inte ville åka hem. öland och fina konserter. festkväll i båstad. var och varannan onsdag på terrassen. bra midsommar i halmstad. börjat mitt riktiga liv, heltidsjobb. London, stockholm göteborg. och på mer djupare plan så har jag börjat fundera över mitt liv. det går sådär. iår har jag hunnit bli grundlurad i kärlek. men inte blivit kär. men ändå, så tror jag på något sätt att den har kommit. så med det sentimentala avslutar jag det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0