sometimes

insåg precis att om en vecka sitter vi på ett hotellrum i Solna och är sjuukt nervösa. om två veckor festar vi för sista gången på ett tag i småland. för om 16 dagar sitter jag o anna på ett flyg till miami. o helvete vad bra det känns. och sen har jag även insett att jag inte har så jättemycket kläder. typ två par snygga shorts. men desto mer skor. så frågan är om jag tar med mig lite kläder och köper resten over there. okej då, kommer jag göra ändå. och mitt emellan alla dessa tankar kollar jag på Miss Universe. Den dagen jag står och ler som en idiot i en inövad pose, då... (kommer inte på nåt bra). men allt ser fake ut, men snygga kroppar har de iaf. så där har ni min fredagkväll. träning och andra kul grejer står på schemat !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: Jag har försökt det men det fungerar inte ändå :S sjukt jobbigt!

2012-01-21 @ 13:05:42
URL: http://johanssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0