no worries

ja men livet rullar väl på. känner en inre stress. sån stress jag fick när jag hade 15 läxor o prov i gymnasiet. o jag gillar det inte. kan va för att det är 15 grejer som ska göras. jag har ångest inför framtiden. åldersnoja. lite sånt där som gror inom mig. men det som lyser upp tillvaron är underbart gulliga och duktiga barn på dansen idag. när man får fina kort där det står hej linnea, vi har längtat efter dig, äntligen får vi träffa dig. (med en heeelt annan stavning från en 6åring). och ett sjukt bra zumbapass. träningsvärken kom redan under träningen. och imon är det helg. och då händer det bra grejer. så visst, ljusglimtar finns det mitt i alla stress. typ tävling och stockholm nästa vecka. fucking miami om 16 dagar. åh jo, livet är nog helt okej ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0