hell of a weekend

hallihallå. jag har haft en förbannat bra helg. no doubt !! minibuss upp till STOCKHOLM med världens bästa dansgrupp. god mat, hotellvistelse och en förbannat bra uppladdning till streetstar danceschool challenge ! sen att vi inte gick vidare gör oss faktiskt inget. för vi gjorde en hell of a show. vi är iaf ihågkomna. det pratades om oss efter. man sticker lätt ut i paljetthotpants och bodys och rosa stolar bland alla streetdansare. ne helvete vad bra det gick. fick kommentar av vjn, "now i'm gonna look at chairs differently". och en utgång på Berns blev det på lördagkvällen. en kul kväll men med liite för mycket folk. och som vanligt har jag typ en dålig iphonebild.. så gick det med mitt nyårslöfte! och för att bevisa hur bra helgen var så somnade jag 18.00 igår. så jag har fått min en god 13 h sömn. och nu ska jag ta igen lite till, men först, betala räkningar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0