some day

hemkommen från en hel dag. en fullspäckad dag. först jobb, i 1,5h. biljävlen startade inte när jag skulle köra från jobbet.. småstressad fick jag halvspringa hem, i kylan, helvete vad benen var röda. fixa en bil, duscha och sminka mig. för att sen få tag i bil och åka till jobb nr 2. begravning stod på schemat, och jobbade med de två skönaste och roligaste tanterna som finns, de är över 70. och därifrån, hinna köpa alvedon, åka till jobb nr 3. julbord i ryssby. men det är kul! iofs är allt kul, men en lång dag på 15,5h jobb.
och fick precis ett schema inför jul och nyår, ett rep-schema. och en stor släng av stress och en liten bit av ångest sköljde över mig. det är väldigt mycket tid. och lägg på heltidsjobb på detta. men det är väl bara att jobba på, göra det bästa av situationen! ett socialt liv kan jag ha i februari, efter den 9e. för då, då har jag INGENTING. mer än jobbet. för sen åker vi iväg i tre månader och herre vad jag längtar. och för att försöka pussla ihop mitt liv måste jag bli bättre med sömnen. och jag gör det inte bättre nu. klockan ringer på 8 imon. då är det att stressa runt i en timme, för sen är det rep hela helgen som gäller. så me de, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0