sleigh ride

har julmusik i huvudet, men ingen julkänsla i kroppen. den borde ju på topp med tanke på att jag har julpyntat sen i november, det är huuur mycket snö som helst ute, och jag har julmusik på, en hel del. men man börjar väl bli gammal... tiden flyger iväg, jag har njutit av min sista lediga kväll, tills nästa år. eller ja, jag har faktiskt fyra kvällar ledigt och 5 dagar. men det är en hel del uppbokat, rep med revy och jobb. så, något avsnitt av glee, ska städa på rummet, rätt kul faktiskt, har satt upp min Bahamas-mask på väggen, fått en ny taklampa, brorsan behövde någonstans att hänga den, jag tog glädjeligen in den till mitt rum. sen får vi se vad som händer. det sista julpysslet ska jag hålla på med, de där julgranskulorna jag tror jag berättade om. de ska skrivas på, med griffel-krita, hello lågstadiet ! så, imon väntas ca 15 timmars jobb, på 3 olika jobb. så kankse skulle försöka somna i vettig tid, och för att börja med det, loggar jag ut härifrån. adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0