nothing more for me here

det slinker in en o annan här o kollar. och jag har hittat hit. till tangentbordet. dagarna flyter ihop, sen i torsdags har jag varit en dag före. så idag är det söndag. eller det är det ju rent tidsmässigt men allt har vart upp och ner iaf. jobb har stått på schemat, begravningar och julbord. lite fler jobb rullar in! en massa rep i hovmantorp har vi också hunnit med. snart premiär !! kört oändligt många mil, är så pass trött på 25an just nu. men det är bara att stå ut och försöka hitta lite bra bilmusik. tips ?! annars då. det är det roliga som händer i mitt liv. unnade mig kläder idag, två par jeans och två tröjor, fint med rabatter. och fint var det också. även lite bio, Berättelsen om Pi. se den för guds skull. väldigt annorlunda film. och det här inlägget bara skrevs. känns som ett ihopsatt tråkigt inlägg. jag skyller på tröttheten, och att jag vill kolla Glee innan jag somnar. imon står det lite julklappsköp på schemat och SOVMORGON!!!!!!!!!! första gången på väldigt länge jag inte ställer klockan. har tom lyxat till det med att rulla ner persiennerna. sådär nu blev det ännu längre iaf. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0