losing you

sitter i min obäddade säng med nya lakan. adventsljusstaken lyser julstämning. skön musik kommer ur högtalarna i form av Solange. den röda rosen står fint på mitt bord, tillsammans med min svarta julbock. samtidigt ligger mitt överkast på golvet, mina gamla lakan, min ouppackade väska från helgen. ett par nya converse ligger på tv-bänken, tillsammans med min mask från Bahamas. och nej, inte en levande mask, utan en sån där i trä. idag ska jag ta tag i alla de saker som ligger på golvet. för nu är det stökigt. föräldrarna är hemkomna från Usa och Bahamas. därför en mask och ett par nya converse. fick även en Obama t-shirt, de tyckte den passade mig. jag tycker den passar utmärkt att sova i. annars så stressas livet på. jag jobbar 7 dagar i veckan. julborden går utmärkt, väldigt roligt må jag säga. dansuppvisningen i söndags gick galant!! lipade x antal tårar, då jag har världens bästa ungar (tonåringar) och inser att jag inte kommer att ha de mer............ så där kom en tår till. fick finbesök, vilket innebar 4 olika filmer, en ledig dag, och absolut inga måsten. välbehövligt under den här stressperioden. den lugnar väl ner sig den 24 februariiiiiii, får då åker vi. men då kommer annan stress, ut i det osäkra. men det tar vi då. stay positive!! imon väntas julbak och jag är taggad som aldrig förr. mest för att äta pepparkaksdeg.... men med det, säger jag hejdå och hej kylskåpet, för nu blev jag hungrig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0