it has nothing to do with it

en helvetesnatt. somnade någon gång vid 2. pga min förbannade hals. och sömnproblem. så när klockan väl ringde imorse ville jag helst slänga den i ån. men, det var bara att hoppa upp och ignorera sin egen spegelbild. och alla såna där morgonrutiner man har. men ett tillägg den här morgonen. sminkning. och ett desperat försök att dölja de finnar som dykt upp under natten. ungefär tre st bara på hakan. och ingen concealer har jag. hade säkert en rand vid ansiktets slut när jag väl gick ut. men i didn't care. tog mig till Ljungby. för att skala blomkål. japp, började dagen med det. sen köra lite mer bil, frysa mer om tårna, och för att sen jobba på begravning. inser mer och mer att jag gillar det jobbet. att servera, så tack anna! och det finns så otroligt snälla människor man jobbar med. idag blev jag kallad sympatisk, lätt o jobba med, och Anna, vet att du läser, vi är otroligt lika. imon är det samma sak. och förövrigt så är jag barnvakt, eller "barnvakt", den lille somnade i bilen påväg hem från dagis. så nu sitter jag i soffan, försöker få liv i mina tår, och undrar vad jag ska göra, eller snarare, vad jag ska kolla på? känner att American horror story är lite för läskigt just nu. happy endings är klart, jag har ett avsnitt kvar av julkalendern. men efter de 13 minuterna? det får tiden avgöra. få se om ni kom ner så här långt. men det är min torsdag. adios! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0