sometimes i feel like this

jag klarade första arbetsdagen, utan problem, lite småskador och lite lätt träningsvärk. musklerna är inte vana, ha ha. men ingen jobbångest överhuvudtaget faktiskt. kände, att det är dags att börja jobba nu. 4 veckor, lagom. har inte gjort många knop idag mer än att hämta ut min väst (!!!!) som kom med posten och köpa två böcker, ja ni läste rätt, böcker. Cirklen, för att den ska va så bra, och Torka aldrig tårar utan handskar av Jonas Gardell. efter att ha följt han på twitter och insett hur många som hyllat boken var jag tvungen att köpa den. och jag är fast efter 20 sidor. så ikväll kanske jag inte somnar till scrubs, utan istället "varvar" ner med en bok, kaaaaaaanske att jag inte spelar en omgång av bubble mania, helt fast. där svävade jag iväg, kl står på 6.10 imon, dags för lite sömnritualer. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0