since you've been gone

YELLO! visst har jag vart saknad? visste väl det. helgen gick ihop, nu är det fredag igen. hade en mysig helg, en stressad vecka och nu sitter jag här på ett hotellrum i Stockholm, ett designhotell, fyrstjärningt. rummet är 8 kvm, och en toalett. Sängen är 120 cm. Jag och mamma bor här. Men vi har iaf tv. Och oj vad vi har gått på stan idag och jag har öppnat plånboken som aldrig förr. Så nu har jag ångest. men jag ska lämna tillbaka koftan, alldeles för dyr egentligen. För jag hittade kärleken på Zara. Efter tredje affären hittade mamma den, i rätt storlek. Jag blev kär. åh den är så fin! ja iaf. Imon ska jag iaf springa tjejmilen. Jag tror stenhårt på att man kan springa en mil halvt otränad, japp, jag ska bevisa det. godnatt


Kommentarer
Postat av: Becka

Linnea. Vi ska SPARA pengar och inte slösa! Lycka till imon. Puss på dig din lilla myra

2012-08-31 @ 22:36:00
Postat av: Anonym

Jaaaaa äntligen ett inlägg!!!! Löv flodis

2012-08-31 @ 22:45:20
Postat av: Becka

hahaha.varsågod snuttan

2012-09-03 @ 14:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0