så många måsten

solen steg upp idag igen, samma sol på samma himmel. och jag står kvar än, än så länge.
meningen som går på repeat i mitt huvud. idag är sista dagen på semestern, helt ärligt ska det bli skönt att komma tillbaka till rutiner. den här veckan är jag på mitt tredje jobb, 40 timmar 7-4. ska bli helt okej. och jag lämnar den här helvetesveckan bakom mig. den har inte gett mig någonting i princip. så imorgon börjar mitt nya liv, ska försöka, det ska tränas och allt sånt där efter semestern, sen ska jag även försöka få in lite positiva tankar i mitt huvud. jag måste det. nu får det va nog med att vara nere. men som jag lärt mig är allt för bra för att vara sant, och snart så kommer det väl något som drar mig nedåt igen. vilket jag inte hoppas på. och med det här halvdeppiga inlägget säger jag hej då. Scrubs och fortsatt städning av mitt rum står på schemat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0