one way ticket

sa jag att det var för bra för att va sant? det var det också. efter att ha haft världens bästa har nu den sämsta veckan tagit sin start. i hopp om att bli lite frisk, fysiskt och psykiskt, har det isället gått helt åt helvete. har vart sängliggandes i två dagar, orkar i min höjd gå till netto för att köpa glass. det är väl i princip det enda jag får i mig. svettas och är yr, sänkläderna bli varma, det är varmt ute, datorn känns som en ugn. och spindeln är kvar i garderoben. det går helt enkelt inte jättebra nu så att säga. tänker fortsätta att ligga i sängen tills imon, och fortsätta kolla på Terra Nova. inte många avsnitt kvar nu och helsefrid vad bra det är. peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0