I LOVE IT

knegarmåndag. fastnar i huvudet, när det enda jag lyssnar på är morgonpasset. där jag står i monteringshallen är det noll täckning. Så lyssna på radio i mobilen finns inte på kartan. Tiden går väldigt fort, helt plötsligt är klockan 4. och dagen är slut. och vad har jag egentligen gjort idag? lite nödvändigt faktiskt, har städat mitt rum. Fått någon städmani, ändrade lite, tog bort saker (ja en massa saker på golvet), men nu känns det nästan hundra, alltid något som fattas. meen, jag. måste. komma. igång. med. träningen. men jag har ingen motivation för fem öre. sitter tom nu i träningskläder, har jag vart ute och tränat? nej. och jag ska springa tjejmilen om två veckor, HA. äh det ska jag fixa, jag ska helt enkelt komma runt. läsa bok och tidningar står på schemat innan jag ska sova. HA DE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0