berg & dalvana

okej, jag har haft en sån där helg där man känner, lite för bra för att vara sann. (undra hur många gånger jag har sagt det ikväll?) Det går inte riktigt beskriva, men när allt flyter på, exakt som det ska vara. Förutom, dela aldrig en extrasäng med någon annan. Det är trångt, jag lovar. Men annars, för bra. Varit på Kent, sett de ännu en gång, och fortfarande lika bra. Fick som en liten känslochock i min kropp, något jag aldrig känt innan, och på ett positivt sätt. Blandat med den bästa och finaste musiken som gjort blandat med fjärilar i magen. Lite för bra, ännu en gång. Tiden flöt förbi. Gått runt på Malmös gator, fram och tillbaka, från ett torg till ett annat. Utan att kolla på klockan, bara gå tills kvällen blev natt. Frysit lite, men ändå trängt bort kylan. Det är väl de känslorna jag får ner i ord. Det går liksom inte riktigt beskriva, det bara var. Lite som den perfekta helgen. Vi avslutar det så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0