as long as you love me

herr e gud. nu är det fredag igen. och jag ska försöka få ihop mitt liv på tre dagar. har lite för mycket att göra, på en gång känner jag. jobb jobb jobb. blir jobb efter jobbet så att säga. men ska iofs göra roliga saker, såsom kräftskiva!!! jag har utsett mig själv som lekledare, den delen tar jag otroligt seriöst. får finbesök under hela lördagen, och där ska jag klämma in lite jobb också. och på söndag blir det staffanstorp, för att träffa släkt jag inte träffat på flera år. mysigt ska det bli. just det, lite dans ska jag planera in. och träning. så en fullspäckad helg, but i like it. så nu vet ni vart ni har mig i helgen, ni kan sluta undra. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0