let me talk to you

åhåå snart är det löning. det kliar i mina fingrar. vill shoppa upp hela lönen, typ. meeen det sparar jag till NEW YORK. har iaf hittat en fin jacka som ska beställas när den kommer in i rätt storlek. så ni vet. det ska ju sparas inför sommaren också, blir mycket semester, både på gott och ont. och sen har jag hittat lite fina inredningsprylar jag ska köpa, inte alltför dyrt, men ändå. bord (bricka och brickställ) från Svenskt tenn som sja bli nattduksbord och den klassiska vita lampan från normann. som kommer i 69 delar och monteras "lätt" ihop utan lim eller verktyg. det återstår att se. avslutar kvällen i vanlig ordning, dusch och förhäxad. PEACE out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0