worship

en dubbelhelg. med en helt okej utgång på grace. och igår, en ännu bättre och grym utgång när det vankades bartömning på terrassen. utnyttjades inte alltför väl då jag va med på drinkbord. men en himla trevlig kväll där mitt inredningsintressse kom fram och jag namedropade mer än jag någonsin gjort. haha. har förövrigt förmodligen hittat min drömlägenhet, eller inredningen. dock inte den på bilden, men om man ändå hade det så! det borde väl gå o lösa på något sett. och annars då? har några himla bra dagar/veckor framför mig. dans dans dans, och zumba!! sedan blir det chillhelg, brösarpsmässan, två dagar i stockholm för möbelmässa och london!! åhå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0