white winter

JAG har dragit på mig en fin sträckning i jumskarna. inte bra alls o försöka på sig att dansa ner i spagat förm ånga gånger innan uppvärmning. det känns ner i knäna. och sedan göra det en halvtimme innan alla dansklasser börjar, vilket innebar tre timmars dans, med spruckna jumskar. FINT. idag iaf har jag jobbat as usual för att sedan hämta ut ett fint paket från h&m, och en liten tur in till stan med syrran, fika på espresso house och en tröja rikare. plus en hårddisk! det är ju attans att jag inte får den att funka med min mac. men det kommer! nu ska jag drömma mig bort till en lägenhet i västra hamnen med mina favoritmöbler som jag en gång i tiden ska få råd med. och dricka te ut filippa k muggar. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0