now it's time

atm. sängen. sopranos väntar på att få sättas igång på tvn. redan onsdag. jag har äntligen fått min iphone och är lyckligare än någonsin. en liten resa på 4-5 dagar är planerad efter miami. jag ska till london. jag jobbar konstant. och jag gillar det, mer än jag trodde va möjligt. dansen är awesome, ungarna underbara. imon börjar småbarnen. hoppas de är likadana. men som vanligt, varför är jag ute i sista sekund? sitter med planeringen nu.. tandläkarn är det som gäller också och kan väl förhoppningsvis få ett svar på alla mina tusen alleriger som gör att jag i pricnip inte kan äta något kryddstarkt. allergisk mot mitt jobb har jag blivit också, damm. VAD I HELVETE. men förövrigt. hade en av de roligaste utgångarna i fredags, på grace. oj oj oj. som om jag någonsin har tråkigt med alkohol i kroppen? OCH det sista. i helgen ska jag vräka i mig hotellfrukost. åka allt (nästan) på liseberg, dreggla över alla fina kläder som jag inte har råd med. och förtära alkohol på någon klubb i göteborg. förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0