min hemlighet

en himla massa sömn har jag tagit igen. det känns inte ett dugg. chillade hos anna idag, tre skräckfilmer hyrdes. börja kolla på Buried. tio minuter seanre sover jag. jag vaknar till och jag ser slutet på filmen. vi sätter på Sanctum. jag ser början. vaknar igen till slutet. rolig umgänge? vaknar till av att anna skriker följt av asgarv. sen va jag pigg. körde bil i natten. och soooooooov sedan. HIMLA kul inlägg va. frågan är vad jag ska göra av resten av dagen. åka in till stan igen? neeeh? kolla på förhäxad och ligga avdankad i sängen? jaaaa. dansa? det kan nog hända. just de, städa rummer står på schemat. det. ser. för. jävligt. ut. rent. ut. sagt.
ADIOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0