lifeline

jobb as usual. tankarna springer iväg när man går 8h om dagen med p3 i lurarna och helt enkelt har tid att filosofera över sitt liv. sen inser jag att det inte är så mycket att filosofera över till slut. om nutiden. för att det enda jag gör är o jobba och dansa. någon missat ? skulle inte tro det. på min enda lediga kväll (idag) satt jag likt förbannat på jobbet och la in möbelannonser. tror jag har blivit bra tinnerskadad. annars då ? jo, fått hem en zumbaskiva. jag dör lite. ska jag stå o undervisa i det? kommer förmodligen bli en massa 40+. hysteriskt roligt ska det bli! JO, miami är bokat. i'm happy. OCH nu, eller snart, ska jag pallra mig upp, ta alla femton krämer jag har, typ basiron för har fått ett stopplyse i pannan, och sen lösa lite mer i elle interiör (åhå lycka) eller i någon bok. sen ska jag sova. nån gång där hinner väl klockan bli tolv. men who cares? imon är det en kort jobb dag, hämta 21 campus stolar.... och sen dans 3,5 h. do i love it ? yes i do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0