stop being human

geografisk tunga - sounds familiar? ne inte det. 3 av 100 i Sverige har det, grattis du är en av de. tack för den. men nu har jag iaf ett namn på varför jag inte tål, i princip allt. bra de. ett receptbelagt behandlingsmedel fick jag minsann ut. problem och känslig hy fick jag också bekträftat. slog två flugor i en smäll idag när jag sprang ärenden på stan. annars är mitt liv i samma balans som innan, fast med en aning mer stress. vilket resulterar i finnar och sådant kul. men har några awesome dagar och helger och veckor att se fram emot! OHYEAH. och energi får man särskilt när man har världens bästa ungar i dans, okej förutom att de låter som en flock elefanter, men annars. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0