hey lady luck

ibland säger kroppen bara nej. på olika sätt. idag tror jag mitt va att vara nära till ett astamanfall, och med den medicinen gör det mig till ett skakande asplöv. går inte helt okej o dansa med en darrande känsla i hela kroppen. men jag vill inte ta det lugnt, särskilt inte nu när det händer så mycket!! det får vi ta när julen kommer. har förövrigt inget ork egentligen till någonting. är nervös inför passet imon, är trött på o slipa, trött på att le o va glad med barnen. MEN inte deppa ihop, för på fredag åker jag till ullared och sedan vidare mot eslöv och träffa bästa marie. och där jävlar ska det snackas skit, festas, och äta ost. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0