don't let the city destroy our love

de här dagarna har jag hunnit med en möbelmässa i brösarp. hittade min drömstol för mindre än halva priset. ändå inte råd. och vart ska jag ha den? hittade en himla massa andra möbler o lampor som hemskt gärna får flytta in i mitt hem. på vägen hem hann jag grubbla vare sig kvällen skulle spenderas ute eller hemma. ni som känner mig. den spenderades ute. lämnade för en gångs skull kortet i väskan. good job. träffade trevligt folk och folk på kärt återseende. varit med om en filmscen, sådant som egentligen bara händer på film, men som hände i verkligheten. alldeles för lite sömn och idag alldeles för mycket jobb. några timmars sömn efter det och mat och creme brulee och jag är någorlunda mänsklig igen. PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0