as you could see

jadå. efter ett fyllesms o sjutton fylleringnar inatt så vaknade jag upp halv utvilad 07.19 en lördag morgon. för att göra det där förbannade högskoleprovet. Och jag har ju minst sagt gjort bättre ifrån mig vad det gäller prov men nu är det gjort. jag o syrran tog oss en välförtjänt frapino och sen var det bara att ta raka vägen hem. o efter många mils resande efter glömd plånbok o liknande hamnade vi till slut i Katrineholm och blev bjuden på god mat. Om sisådär fyra timmar (får ju en extra timme, yay) så ska jag upp för sedan ut mot Skavsta ohyeah, London baby! så nu har jag mobilen, ett digitalt armbandsur o ett analogt. någon av klockorna måste väl gå rätt när jag vaknar imon? GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0