S to the ockholm

sådär ja. då var jag hemma efter en himla bra helg i stockholm med far min. retromässa igår va en besvikelse, inte mycket möbler, mer loppis. så gick runt i stockholm, kollade jackor. till mitt problem, fjällräven S är slut i hela sverige. jag kan ha xs, men då är det inte säkert den klarar vinterkylan utan extra tröja, och i en peak jacka ser jag dubbelt så stor ut, men varm. DESSA PROBLEM. men sen var vi iaf på Cosmonova, Born to be wild. mycket bra. chillade lite på hotellrummet och sen pizza hut. gott? eh ja. somnade tidigt, och vaknade tidigt. en helg utöver det vanliga hehe. idag körde vi runt lite i sthlm, saltsjöbaden och älgö (?). fint fint fint. och annars har vi väl i princip ätit heeeela helgen. kommer va mätt i en månad framöver. så TACK pappa för en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0