LONDON BABY

jag har haft det rätt så awesome i London. just sayin. 5 dansklasser, hej hej hej träningsvärk. tre olika jazz, en zumba och en burlesque!! där snackar vi om att man måste ha självförtroende. mycket skratt, mycket shopping, mycket mackor och mycket kaffe. åt tapas och drack champagne. åt rusktigt god mat på Jamie Olivers italienska restaurang. en bra resa minst sagt. vill tillbaka. vill resa typ i princip hela tiden. efter miami blir det andra puckar. idag var det back to reality. fick börja vid lunch och höll även i zumba idag. rätt svettigt. och imon vankas det reunion med några gamla classmates och sedan stor förfest för en utgång! den sista på över en månad för min del iaf, eller iaf på en fredag. mycket står på schemat fram tills december. men NU ska jag snart sova. har svårt för det där med att ta tag i mitt arsle, stänga av Buffy, sätta ner datorn och somna. ska alltid kolla liiite till eller göra något annat som absolut inte behövs. typ kolla facebook. GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0